Skip to Content

Zwroty i reklamacje

Na wymianę lub darmowy zwrot dajemy 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać nam powodu zwrotu aczkolwiek będziemy wdzięczni za taką informację. Pomoże nam to w ulepszeniu oferty naszego sklepu.

Uprzejmie prosimy, aby przesyłka była otwierana i sprawdzana w obecności kuriera, w przeciwnym razie reklamacje dotyczące uszkodzeń towarów podczas transportu nie są rozpatrywane pozytywnie przez firmy kurierskie.

Zwrot

Jak zwrócić produkt?

1. Zwracany / wymieniany towar musi być nowy, bez śladów użytkowania.

2. Poinformuj nas telefonicznie lub mailowo o chęci zwrotu.

3. Dołącz do produktu paragon zakupu lub fakturę.

4. Przesyłkę wyślij na adres:

Watt Sp. z o.o.

ul. Wielki Rów 40B

87-100 Toruń

5. Po otrzymaniu przez nas przesyłki – jak najszybciej zwrócimy pieniądze (maksymalnie 3 dni robocze) lub wyślemy produkt.

 

Reklamacja

W przypadku zaistnienia niezgodności towaru z umową (np. wady) możesz zgłosić reklamację. Będzie ona uwzględniona jeżeli dowiedzione zostanie, że niezgodność ta istniała już z chwilą wydania towaru np. w postaci ukrytej wady.

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami drogą mailową lub telefonicznie. Wadliwy produkt wymieniamy niezwłocznie na nasz koszt (włącznie z kosztem dostawy).

Jeżeli wymiana produktu nie będzie możliwa zaproponujemy wybór innego z naszej oferty lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty.


SZYBKA DOSTAWA

1 - 2 dni robocze


ZWROT PRODUKTU

14 dni na zwrot


KONTAKT

Nasi konsultanci odpowiedzą na każde pytanie


BEZPIECZNE PŁATNOŚCI

Bezpieczne płatności zapewnia Przelewy24.